Kotva
Virtuální prohlídka

 
 
Nepřehlédněte
Informace Tady nic není :-(
 
 
Mapa webu
A
A
A

Mgr. Martin Kůda

Náplň práce: Hlavní obor flétna, Hra z listu a studium orchestrálních partů, Hra na příbuzný a druhý nástroj


Mgr. Martin Kůda

Narodil se a vyrůstal v hudební rodině.

Vystudoval Pražskou konzervatoř ve třídě prof. J. Hecla a Akademii múzických umění pod vedením prof. J. Válka, prvního flétnisty České filharmonie. V době svých studií natočil pro Český rozhlas skladbu S. Bodorové Panamody, vystoupil na více jak dvaceti recitálech v Polsku a stal se členem Mezinárodní filharmonie mládeže pod vedením dir. J. Bělohlávka.

Sólově i jako komorní a orchestrální hráč vystupoval ve většině evropských zemích, mj. v Japonsku, Číně a Indonésii.

Od roku 1991 je členem Severočeské filharmonie Teplice.

V roce 1996 se zúčastnil soutěže Pražské jaro a od téhož roku působí pedagogicky na konzervatoři v Teplicích. Jeho žáci působí pedagogicky i jako orchestrální hráči.

 V současné době se věnuje komorní hře v Českém instrumentálním duu s Lukášem Dobrodinským.

Spolupracuje i s harfenistkou Kateřinou Englichovou a varhaníky M. Schifferem a H. Rollwagem.



Email: kuda@konzervatorteplice.cz
Přihlášení
Tato webová stránka používá cookies
Tato webová stránka používá nezbytné technické cookies pro zajištění správné funkcionality webu.

Dále může web používat cookies pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely.

Pokud tomu tak je, naleznete v nastavení níže.
Nastavení cookies
Tyto webové stránky využívají cookies pro zajištění správné funkcionality webu, pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely. Zde můžete přijmout či odmítnout některé druhy cookies, které nejsou nezbytné pro základní funkcionalitu webu. Svůj souhlas můžete kdykoliv v budoucnu odebrat či znovu udělit.
Základní technické cookies
Tyto cookies jsou nutné pro základní funkcionalitu webu. Patří sem například přihlašování uživatelů, nebo uložení informací o souhlasu s ostatními cookies.
Marketingové cookies
Marketingové cookies sledují návštívené stránky uživatele a jsou využívané k cílené reklamě u služeb jako je např. Facebook, Seznam nebo Google.